tirsdag den 11. november 2014

Så kom køkkenet

Aftalen var, at køkkenet skulle leveres den 11-11. Jeg havde været spændt på, om det nu også kom som aftalt. Den anden dag fik vi nemlig en sms om, at det blev leveret den 18-11. Men det viste sig heldigvis, at det kun var det, der skal i vindueskarmene, der leveres den 18-11. Det andet skulle komme den 11-11. Mine bekymringer kunne jeg have sparet mig, for kl. 6.45 holdt en MEGET stor bil fra Vordingborgkøkkenet udenfor. Heldigvis var manden oppe. Men det var lige før ordsproget med "at blive taget med bukserne nede" havde passet her.
Sådan ser et sammenpakket køkken ud.
Jeg glæder mig virkelig til at se det monteret. En ting er jo at se det på billeder og se enkeltelementer, noget andet er måske, når det bliver monteret i vores rum. Men jeg håber bare så meget, vi har valgt rigtig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar