onsdag den 5. november 2014

Simpel living

Vi ved det jo godt. Man kan sagtens kan klare sig med lidt. Lige nu får manden og jeg en lektion i det. Det er måske meget godt, at blive mindet om det en gang imellem, men jeg synes nu efterhånden, det er lidt for meget. I sommer var det sommerhuset, der skulle tilbage til brugbar stand. Her var vejret heldigvis med os, så vi mest kunne leve udendørs i den tid, vi arbejdede der.
Men egentlig må vi vel sige, at vejret igen er med os. Vi kunne have haft frost og sne nu. Det ville ikke have været rart, da vores "køkkenfaciliteter" lige nu ser sådan ud
Man kan godt lave mad - også dejligt mad - på et par kogeplader. Men alligevel går jeg nu med planer om, at "flytte hjemmefra" i weekenden, men det afhænger af, hvordan arbejdet skrider frem. Loftet skal vaskes ned, og det gamle gulv skal fjernes, så det bliver sikkert kun ved drømmen om, at slippe væk fra alt det støv og roderi, der lige nu er i huset. For det er jo ikke kun i køkkenet, der er uorden. I stuen er alt opmagasineret, og magen til roderi, skal man da lede længe efter. Jeg har efterhånden  også opgivet at holde støv og skidt fra døren. I starten løb jeg rundt med spand og klude, men det er for længst opgivet. Så jeg må acceptere røde øjne og løbende næse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar