søndag den 9. november 2014

Ud i naturen

Selv om der er travlt her med mange gøremål, skal jeg bare ud i naturen, da jeg har brug for lyset og den glæde naturens farver giver mig.
Mine dage er på det seneste startet meget tidligt, da håndværkerne gerne vil i gang klokken 7. Så inden de ankommer, skal vi gerne have spist morgenmad, og da jeg er lidt længe om det, er det en tidlig start på dagene. Derfor har jeg nydt ikke at være afhængig af vækkeuret her i weekenden.
Min morgentur i går bød på en fin solopgang
Sidst på eftermiddagen i dag skulle der bare være tid til en tur ud i solskinnet, så en tur i parken og skoven blev det til. Det er ikke til at forstå, at vi har den 9. november med alle de blade, der stadig er på træerne
Dette Tempeltræ var bare så fint. Det står i Palsgaard Park.
Men naturens forfald tiltaler mig nu også
Når jeg er i parken, skal jeg  forbi og hilse på denne gamle kæmpe
Tilbage på Skrænten kaldte sofaen så insisterende på mig, at det var der, jeg havnede med et strikketøj. Slut på en dejlig dag. Nu i seng, så jeg er klar til nye udfordringer i morgen tidlig.
 



 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar