fredag den 26. juni 2015

Havearbejde m.m.

I dag har jeg arbejdet lidt i haven. Det er jo en dejlig tid, hvor meget står i blomst, men selvfølgelig mangler vi lige solen!
Kejserkronen knejser mellem lavendlerne.
Husløgenes blomster er jo også fine. 
Jeg er vist ved at blive lidt doven - nogle vil måske mene, at det ikke er noget, der sker lige nu! Men Jem & Fix åbnede forretning i Juelsminde den anden dag, og nu så jeg, at de havde tilbud på et havebord og stole, og det er her dovenskaben kommer ind i billedet, for jeg gider ikke flytte rundt på havemøblerne for at finde læ og sol, det er dejligt, når det kun er mig, der skal flytte sig. Derfor har jeg indkøbt dette sæt (selv om manden min vist synes, vi har havemøbler nok). 
Yderst simpelt - og billigt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar