mandag den 15. juni 2015

Hæklerier

I december fik jeg ergonomiske hæklenåle af manden min. Lørdag ville min ryg slet ikke, som jeg ville, så  hæklenålene blev fundet frem. Vi havde et par nøgler, der godt kunne bruge et kendemærke, så det blev til et par nøglesnore, en overkommelig opgave.
Nu det hele var fundet frem, havde jeg lyst til at hækle mere. Man kan vel altid bruge små punge, så jeg kiggede på nettet og fandt nogle med bobler. Jeg er ikke særlig velbevandret udi hækling, men havde lyst til at gå i gang, så jeg måtte på You tube for at lære, og TAK fordi det findes. Det blev til disse
Boblerne blev såmænd helt fine.
 Desværre har jeg ikke lynlåse i passende farve og længde, og lige nu overvejer jeg, om der skal en række krebsemasker i kanten.
Hæklenålene pakkes ikke langt væk, for de dejlige at sidde med, når ryg, skuldre og hoved ikke arter sig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar