søndag den 21. september 2014

Mere hav

Jeg fik desværre ikke meget søvn natten til i dag. Det er stadig ryg og hoved, der gør "knuder". Efter morgenmaden var jeg klar over, at der måtte ske noget, hvis jeg ikke skulle gå hen og få alt for meget ondt af mig selv. Så jeg aftalte med manden min, at jeg ville gå tur langs havet til Juelsminde, hvor han så ville hente mig i bil. Det blev en dejlig tur.
At sidde på en sten med mit tegnegrej, nyder jeg i den grad.
-at jeg så ikke helt har styr på datoerne - skidt med det. Det er jo den 21. og ikke den 19. - Og at det så heller  ikke er det helt store kunstværk, siger jeg også skidt med. Jeg nyder bare at sidde på stenen lige ud til vandet med min skitsebog! 
Og hvad kan da ikke møde på sin vej?
1
Det var næsten, som den kiggede lige på mig, og spurgte, hvad vil du her, hvis du ikke vil hjælpe mig tilbage i vandet?  Men stendød var den nu!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar