søndag den 21. september 2014

"Mit" sted

I går var jeg lidt rastløs.Hvordan det lige kunne være, ved jeg ikke. Solen skinnede jo her på Skrænten sidst på eftermiddagen. Men ondt i ryg og hoved var måske en stor del af årsagen. Først satte jeg mig ud på terrassen med strikketøjet. Det plejer at hjælpe, men nej ikke i dag. Så var det op på cyklen, og turen gik ned til havet ved "Fruens" Badehus. Fruen er ikke mig, men vi har givet det navnet, da det var den tidligere frue på Palsgaard slot, Gudrun Schou, som brugte det mest. Det er Palsgaard, som ejer det, men lokale må gerne færdes der til fods - eller på cykel.
Da jeg kom ud af skoven og ned til vandet, var der simpelthen så tåget, at jeg næsten ikke kunne se noget. Men en lille tur langs vandet, giver mig en dejlig ro.
Se lige  hvor dejligt, der er sådan en sensommer sidst på eftermiddagen - tåget -eller ej!
 Badebroen var taget ind for i år.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar