fredag den 19. september 2014

Strøgtur i Skanderborg - med Ole Lund Kirkegaard

Efter besøg på strikudstilling og en dejlig frokost, skulle søster og jeg selvfølgelig på strøgtur. Jeg gik på Skanderborg private realskole, og et par klasser over mig gik den rødhårede Ole. Senere blev han særdeles kendt, nemlig Ole Lund Kirkegaard. Skanderborg har jo virkelig profileret sig med Ole Lund Kirkegaard og hans univers. Jeg har selvfølgelig alle hans bøger. En del har jeg fået foræret af Annelise, hans eks.hustru, som jeg i en del år arbejde sammen med.
Jeg lader billederne tale for sig selv - og jeg mindes, hvordan vi cyklede op af Ladegårdsbakken. Jeg skulle hele vejen op, Ole kun halvvejs.

Jeg kunne fortælle meget mere om Ole, men det bliver måske en anden gang!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar