lørdag den 4. marts 2017

Kreativ Fritid åbent hus

I går var jeg på besøg i Kreativ Fritids nye lokaler på Rårup Skole. De holdt åbent hus, for at vise de nye lokaler frem. Jeg havde hørt om hvordan bestyrelsen har arbejdet for, at istandsætte lokalerne. Jeg må sige, at jeg var imponeret.
Sådan blev vi budt velkommen.
Det var så hyggeligt. Jeg mødte mange, som det er lang tid siden, jeg har talt med. Jeg har nemlig i dette år ikke været medlem, da jeg sidste år slet ikke deltog i nogle af deres arrangementer. Heldigvis var jeg alligevel inviteret. Hvis stedet ellers kommer til at fungere, som det er planen, så bliver det virkelig et samlingssted for kreative mennesker. Foreningen har råderum over lokalerne i 24 timer. Der er opsat drejebænke, så man håber på, at det også bliver et samlingssted for mænd. Der er også opstillet væve. Der er sponsoreret 2 symaskiner, og sådan kan jeg blive ved. Selv til traktementet i går var der sponseret kager, ost m.m. Jeg ønsker til lykke og håber på, det bliver samlingssted for mange kreative mennesker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar