fredag den 3. marts 2017

Nyt "værktøj"

En af mine strikkeveninder havde købt et sæt Knit Pro strikkepinde hos Rito. Dem kunne hun varmt anbefale. Og da jeg opdagede, at de var på tilbud til udgangen af februar måned, var jeg hurtig til at bestemme mig. Når jeg skal igang med et nyt strikketøj, skal jeg altid lede rundt for at finde det rigtige nr./længde strikkepinde, og ofte har jeg slet ikke det, jeg skal bruge.
Da jeg søndag aften havde bestilt disse pinde, kunne jeg selvfølgelig ikke lade være med at kigge lidt rundt på Rito's hjemmeside, og sørme om ikke jeg fandt den lampe, som jeg også har ønsket mig - og så endda til  under halv pris.
Nu kunne jeg så ærgre mig over, at jeg havde gennemført bestillingen af strikkepindene, for nu skulle jeg så betale fragt for lampen. Man kunne ikke gå ind og ændre på/tilføje noget til en allerede afgivet bestilling. Nærig som jeg er med sådanne ting, ringede jeg mandag morgen, Her kunne firmaet gå ind og slette den første bestilling, og jeg kunne lave en samlet bestilling. Varerne kom 2 dage efter, så der er kun ros til firmaet Rito. Det er førte gang, jeg har handlet hos dette firma, men vist ikke sidste gang.
Nu glæder jeg mig til at indvi de nys indkøbte ting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar