lørdag den 4. marts 2017

Vandretur og loppemarked

Efter en dejlig frokost, blev manden min og jeg enige om, at det vist var tiltrængt med en tur ud i frisk luft. Vi blev også enige om at gå forbi loppemarkedet i As, der holdt åbent i eftermiddag. Jeg kunne godt bruge et lille glas til vintergækker.
Det er ganske vildt så mange besøgende, der er på dette marked, der holder åbent den første lørdag i måneden.
Her er hvad jeg købte
Der kom selvfølgelig lidt mere med i rygsækken end det glas, jeg manglede til vintergækkerne. Jeg brugte den vilde sum af 50 kr. De små æg er håndsyet af  perler - 9 stk. for en femmer!
Og ham her
sad bare - ren og pæn - og ventede på et nyt hjem. Han kostede også den vilde sum af 5 kr. Han vil få et godt hjem, enten her hos mig, eller hos en jeg kender.
Turen hjem gik ned omkring vandet ved As Vig. En dejlig tur!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar